2009. március 16., hétfő

Thrima – Sterbende Welt (2008)

Thrima – Sterbende Welt

A német NSHC zenekar bemutatkozó albumát szeretném nektek kicsit részletesebben bemutatni. Én már nagyon vártam, hogy napvilágot lásson ez a korong mivel felraktak régebben a Myspace oldalukra egy ízelítő egyveleget a dalokból és engem már az nagyon meggyőzött, hogy érdemes lesz rájuk odafigyelni :) Egy jó kis bevezetővel indul az album ami később az 1. számba nyúlva folytatódik.13 Saját szerzemény és egy (A német NSHC zenekaroktól megszokott) „örökzöld” feldolgozása kapott helyet az albumon. Nagyon jó és technikás metalcore-t kap az aki veszi a fáradtságot és utánajár ennek a zenekarnak és az albumnak. Magyarországon egyelőre még senki nem árulja de a zenekar myspace-én vagy a kiadó oldalán meg lehet rendelni ha valaki nem bírja ki nélküle.:) A dalok a megszokott Német NSHC színtér színvonalát hozzák azzal a különbséggel, hogy az énekesük néha-néha tényleg énekel is és le-le követi a gitártémát, ami szerintem nem lett rossz, ettől lett számomra elsőre is egyedi azon a vonalon belül is. A borító is igényes és bár egyszerű lett szerintem a célnak tökéletesen megfelel. Az album egyetlen negatívumaként annyit tudnék megemlíteni hogy fel-fel tűnnek néha nagyon neves „mainstream” bandák riffjei vagy azoknak átalakított ám felismerhető változatai és ez egy kicsit lelomboz mivel a „Thrima” saját témái is kifejezetten technikásak és jók, szóval tudtak volna önálló témákkal is sikert aratni abban az 1-2 dalban:) Nah de úgy vélem nincs új a nap alatt:) szóval ez tényleg ilyen piti kis rosszpont mert egyébként az album számomra minden szempontból tökéletes. A különbség még a megszokott „Moshpit”-es „Brainwash”-os vonal közt, hogy az előadás túlnyomórészt német nyelven zajlik le :) Én azt ajánlanám mindenkinek, hogy keresse fel a „Thrima” myspace oldalát és győződjön meg arról, hogy a lemezüknek a polcán van a helye:)

http://www.myspace.com/thrimaband

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése