2020. január 21., kedd

No Alibi interjú

Volt egyszer olyan 20 éve a neten egy www.unitedskins.com nevű oldal, akkoriban nekem, mint pénztelen és fiatal „kelet-európainak” ez volt az egyetlen lehetőségem, hogy érdemi információkat gyűjtsek a külföldi NS bandákról, mert akkoriban csak elég kevés fanzine-hez jutottam hozzá. A weboldalon volt egy nagyon jó lemezkritikai rovat, ahol a megkritizált lemezekhez felraktak 1-1 rövid mp3-at is és azt hiszem akkor hallottam először a No Alibit, ha nem tévedek. Mindez egy hosszú út kezdete volt, azóta is imádom a zenéjüket, a „Back for Blood and Soil” néven futó korongjuk nálam a klasszikus Bound for Glory anyagokkal van egy szinten, bár nagyon bírtam a Brainwash-sal közös lemezüket és a legelső, „Wickedness of mankind” című albumukat is.  Nemrég (kb. 2 éve) láttam egy orosz nyelvű interjút Chris-szel (ő a zenekar gitárosa) a Right Hardcore Crew oldalon, ami amúgy a jelenlegi kedvenc oldalam. Nagyon boldog voltam, hogy ő és Jon, a basszusgitáros még mindig tartja a nézeteit; el is határoztam, hogy egyszer csinálok velük magyarul és angolul egy interjút ide is. Na, ez a pillanat most jött el.



1., Üdv Chris és Jon! Először is nagy köszönet a lehetőségért, hogy meginterjúvolhattalak Titeket! Nagyon örülök neki, hogy még mindig aktívak vagytok. A No Alibi is működik még? Tervezitek a visszatérést a színpadra és a koncertezést?


C: Enyém a megtiszteltetés, Testvér, hiszen őseim a Kárpátokból származnak, Magyarországtól északra és mindig is szerettem volna látni a hazámat; remélhetőleg ez sikerülni is fog. Jelenleg éppen visszatértem az utolsó No Alibi lemez, a “THE FOLK OF BRUTAL WILL” befejezéséhez, és igen, amint készen vagyunk ezzel és a Sjöfn Wulf-fal, megyünk Európába.


J.: 2020-ban elkezdünk új zenei anyagot és európai koncerteket tervezni.


2., Te és a No Alibi mára a zenei történelmünk részévé váltatok, ugyanis ti voltatok az egyik első (ha nem a legelső) WP HC zenekar. Kérlek mesélj valamit a zenekar történetéről! Mikor és hogy kezdődött a No Alibi? Voltak más WP zenekarok Buffaloban?

C.: Nem tudok ebbe a Briannel való találkozásom nélkül belekezdeni, így íme Strict Ascending Order kezdetei 1986-ból... (Ezt az albumot 2020-ban fogja megjelentetni az American Defense Records, betétlappal meg mindennel.)
1985-ben vagyunk, ekkor találkoztam először én (Chris Gawlick gitáros) és Brian Kerchner (énekes) a New York állambéli Buffaloban egy Black Flag bulin a színpad előtti küzdőtéren. Valahogyan egy 15 éves srác (én) jól összehaverkodott az eseményen a söröshordóval. Minden egyes körben a circle pitben nyilvánvalóvá kívántam tenni, hogy készen állok a harcra a legnagyobb, legrosszabb arcú faszival (megsuhintottam vagy mellkason könyököltem őket). A 3. körömben Brian elővette a boxerét és kiütött a világból, kiterített a küzdőtér padlóján, haha… Miután pár percig csillagokat láttam felálltam, odamentem és kezet nyújtottam tiszteletem jeleként, amiért volt annyira tökös, hogy odacsapjon (akárcsak én). Úgy éreztem, hogy valami különleges energia és kapcsolat volt ott jelen, ami különbözik minden eddigitől, így barátok lettünk.
 Ezek után együtt mászkáltunk le metal, hardcore és punk bulikra. Miután megismerkedtünk Eric Rice basszusgitárossal és Scott MacDonald dobossal egy helyi hardcore koncerten, megszületett a S.A.O.. 1987 nyarára váltunk aktívvá. A zenekar neve eredetileg VEX lett volna. Elég gyorsan összeraktuk a műsorunkat, ami tartalmazta a jobboldali politikai nézeteinket (szemben a punkok balos nézeteivel). Megváltoztattuk a nevünket Strict Ascending Orderre (S.A.O.). A "THE NEW ORDER" című demonk beledöngölte egyre extrémebb nézeteinket a new york-i underground zenei színtérbe. A 10 számos demot a Select Sound Recording Studios-nál (Elmwood avenue, Buffalo, NY) 219 dollárért vettük fel. Nagy pénz volt ez akkor az olyan srácoknak, mint mi! 14 óráig tartott a felvétel, a keverés és a mastering. Ahogy árultuk a kazettát a bulijainkon, egyre inkább elfogadtak minket is a nyugat new york-i "TRUE" hardcore zenekarok egyikeként. Egy koncerten a Youth of Today (ők voltak a kezdők) és a Warzone közé ékelődve léptünk fel.


 Miután játszottunk, Raybeez és a Warzone gitárosa őrjöngtek, amiért lenyomtuk az "I hate the kids" című STATE OF ALERT számot (ez egy korai D.C. hardcore banda volt, Henry Rollins-szal a mikrofonnál) külön a kommcsi kölköknek címezve. Szét akartak verni minket, de amekkora csicskák voltak, sosem jött össze a bunyó. Pedig jó lett volna (és még mindig utálom a tetves kommcsikat)! Ne feledjük el, ahányszor a Warzone fellépett Buffaloban, a punk mindig másik arculatát öltötték fel. Az egyik bulin skinheadek voltak, aztán felfedezték a straight edge-et, aztán az Oi!-t, aztán crossovert, stb.. Lehet, hogy éppen tagadásban voltak vagy éppen nem igazán találták még ki, hogy a lövészárok melyik oldalán akarnak lenni akkoriban. Mindegy is, a lényeg, hogy megkaptuk, amit akartunk... REAKCIÓT!!!! Ahogy megérkeztek 1987 téli hónapjai, eljött a régi egység felbomlása és az új rend ideje, a gonosz évtizedéé:
Félelem!
Büszkeség!
Patriotizmus!
...és egy baljóslatú testvériségé is, de ez már egy másik történet.

J.: 1994-ben csatlakoztam a No Alibihez, miután feloszlott zenekarom, a CYST. Igazán nagy megtiszteltetés, hogy ilyen sokáig részese lehettem egy ilyen jelentős és fontos dolognak.



3., Tudomásom szerint benne voltál a Strict Ascending Orderben is a No Alibi előtt. Mesélnél pár szót erről a bandáról? A Strict Ascending Order is WP banda volt? Voltak más zenekaraitok a No Alibi előtt? A No Alibi logonak van esetleg valami története:

C.: A logoról annyit, hogy 1987 telén Brian házában voltam; volt neki egy alumínium ütője, amit horgászathoz használnak, ezzel ütik agyon a cápákat; a fajárulókat "mud shark"-nak (magyarul lefordíthatatlan szójáték, szó szerint "sár cápa" a jelentése, de a sár az a nem fehéreket is jelenti) nevezzük, Brian meg szépen fejbecsapkodta vele a kommcsikat fellépés közben. Az ütőn rendesen véres volt. Mondtam Briannek, hogy csinálok egy harci buzogányos logot, de az első No Alibi emblémán egy ököl volt, amint átüt az "O"-n. Az általam tervezetten már rajta volt a buzogány. igaz történet...
A többit lásd feljebb, küldök át még hozzá képeket.



4., Voltak olyan pletykák, hogy zenéltetek együtt a legendás death metal zenekarral, a Cannibal Corpse-szal. Ez igaz? Kapcsolatban voltak/vagytok?

C.: A Cannibal Corpse volt az Accused koncerten a nyitózenekar a No Alibi előtt (Ld. a képeket). Úgy hiszem, ez volt a CC debütálása és igen, barátok vagyunk. Én és Jon mindig nagyon jóban voltunk Alex-szel. Glen Benton a Deicide-ból Niagara Falls-ba valósi és az anyukáján keresztül küldött pólókat nekünk. Vicces volt, amikor az édesanyja előhúzott egy sátánista pólót a bőgősömnek, Jonnak, mondván "Glen mondta, hogy adjam oda ezt.", haha. A Malevolent Creation csinált egy "They Breed" ("Szaporodnak" magyarul, egyértelműen etnikai tartalommal bíró dal) című számot. Sokat lógtunk együtt Bret Hoffmannal a Malevolentből, barátok voltunk, de sajnos elhunyt rákban. 2:22-től kezdődik az utolsó versszak a számban:


ALWAYS WANTING ALWAYS TAKING / Mindig csak követelődzöl, mindig csak elveszed
THAT WAS NEVER YOURS / Ami sosem volt a tiéd
SOME DAY YOU WILL FEEL THE HATE / Egy nap majd megérzed a gyűlöletet
YOU FUCKING N.! / Te kibaszott n.!

Vincent a Morbid Angelből benne volt a National Alliance-ben és a dobosunkkal, Chris Odommal írtak együtt egy népszerű számot. Ez lenne az a dal, amit David és Vincent együtt írt egy National Alliance találkozón Tampában (Florida):


Itt a szöveg is (mindenkinek házi feladat a lefordítása):

„Where the slime live
Where the slime breed
When the wind blows
And the cradle falls... down
Their poison fingers
That wrote the poison lines
Their poison lingers
What a tragedy when their fingers are removed
Where the slime live (2x)
Where the slime live
(They are the lowest forms of life)
Where the slime breed
(They make a new one too corrupted)
When the wind blows
(The winds of truth are blowing now)
And the cradle falls... down
Their burning dogma
Introducing to our mind - lies
They plot for the total control of the morals
And what a tragedy are when the "god-heads" are removed
They crawl, they breed, they hide but we see
They burn I see the smoke of the funerals rising
God lives in their hearts now laid to rest
What a sight
As their kingdom comes tumbling down
We burn - the ones with contrite souls be gone!
Long gone are the filthy liars
Long gone are their filthy lies
I know they'll come again some day
Where the slime live and how the slime gets washed away

J.: Az elő alkalommal akkor láttam a No Alibit, amikor a The Accused-del és a Cannibal Corpse-szal játszottak. Igazán vicces megfigyelni, hogy alakultak a dolgok, ahogy egyszerű nézőből magam is teljes jogú taggá váltam.



5., Mivel New York Államba valósiak vagytok, úgy gondolom erős kötelékeitek vannak az ottani hardcore színtérhez. Volt kapcsolatotok az olyan "mainstream" HC zenekarokkal, mint a Warzone, Agnostic Front, stb.?

C.: 1987-ben a Youth of Today lépett fel a SAO előtt egy olyan bulin, ahol a Warzone volt a fő fellépő. Játszottunk párszor az Agnostic Fronttal és a kései 90-es évekig Roger mindig nekünk küldte a Crucified-ot. A „Wickedness of mankind” című Rock-o-Ramás kiadványunk bemutató buliján is velük játszottunk, csak az Agnostic Front és a No Alibi lépett fel, ld. a képeken. Figyeljétek meg az American Front felvarrót Kevinen, az utolsó énekesünkön és a közönséget.





6., Rengeteg olyan 80-as-90-es évekbeli kép kering a neten, ahol ismert zenészek (pl. Freddy a Madballból) mindenféle RAC témájú pólót hordanak; akad pár plakát is RAC motívumokkal, még a Biohazardnak is volt pár "rasszista" száma a múltban, stb. Manapság a zenészek és a színtér is elhatárolódik a WP dolgoktól és általában balos mindenki, pedig rengeteg képen láthatjuk ennek az ellenkezőjét régebbről. Az amerikai HC színtér mindig vörös volt? Mi a véleményed erről a témáról?

C.: Ezeket a képeket személyesen csináltam, fent álltam a színpadon Rogerrel és Freddy-vel a Madballból, amikor még kölyök volt; ez volt a legelső alkalom, amikor belevitte az öccsét a zenélésbe. Te vagy az első, aki látja ezt a képet. Akkor kezdtük el a SAO-t is csinálni.
Számomra mindennek több értelme volt a 80-as években, mint ma. Bár mindenki tudta, hol állunk politikailag, de valahogy mind összetartottunk, mintha egy frontba egyesültünk volna az elnyomó rendszer ellen; vicces, de én és Brian egy Black Flag és Rise Above koncerten találkoztunk először és ott szabadultak el az indulatok.



7., Unalmas kérdés, de talán a No Alibi esetében érdekes lehet: mik a fő zenei inspirációitok?

C.: Talán furcsának hangzik, de személy szerint én mindig szabadjára engedem a belső ösztöneimet, hogy átvezessen a három részből álló egységen, ami mindig ott végződik, ahol a dal elkezdődött, így egy univerzális utazás érzetét kelti a hallgatóban, ami  a nagyobb jóra való törekvésre is inspirál. Soha nem engedtem meg magamnak, hogy más zenekarokat másoljak, habár lenyúltam a „diabolus in musica” tritónuszt egy Randy Rhoads and the Goblins számból a „Short end of the stick” végéhez, plusz még egy-két kevésbé jelentős dolgot. A SAO-t erősen befolyásolták az olyan HC zenekarok, mint a RAW POWER, INDIGESTI, HERESY, LARM, de szerettem a punkot és hallgatok Oi!-t és metált is.

J.: A kezdeti időszakban, amikor elkezdtem hangszeren gyakorolni, hogy zenész legyek, akkor a KISS, Black Sabbath, Iron Maiden, Judas Priest voltak azok, később aztán átvették ezek helyét az olyan bandák, mint a Metallica, Venom, SLAYER, Exodus, Flotsam and Jetsam,Death,Crumbsuckers,D.R.I , de a Reign in Blod megjelenése mindent megváltoztatott számomra: megmutatta, hogy nem kell követni a szabályokat és a hagyományos zenei struktúrákat, így a death metallal, black metallal és a grindcore-ral örökre megváltozott az egész extrém metál zenék világa.

8., Milyen volt az amerikai WP/RAC színtér a ’80-as – ’90-es években?  Úgy vélem, eléggé eltért az európai és az amerikai mozgalom egymástól; érdekes lenne erről pár dolgot hallani!

C.: Ott volt a FIGHT FOR FREEDOM Kaliforniából, a Doc Martin és a Youth Defense League New York City-ből, és a Philadelphia környéki brigádok, mint az Arresting Officers, a NEW GLORY, meg Ed és a Bound For Glory Minneapolis-ból és persze a NO ALIBI New Yorkból. 1987 volt az igazi kezdet véleményem szerint.
J.:  A '80-as, '90-es években és a 2000-es évek elején úgy tűnt, hogy az amerikai színtér egy óriási robbanás előtt áll, de amikor elkezdtünk Európában turnézni, teljesen elámultam az ottani nagy szervezetektől és eseményektől és mindig is abban reménykedtünk, hogy ez átterjed a mi országunkra is.

9., A német Brainwash-sal közös split lemez után hosszú szünet kezdődött a No Alibi életében. Ennek mi volt az oka?

C.: Brian, az énekesünk úgy döntött, hogy vallási okokból kiszáll a zenekarból. Baptista lelkipásztor lett és boldogan él a családjával. Továbbra is barátok vagyunk és tudom, hogy ugyanúgy érez, mint a ’80-as években. Majd meglátjuk, hogy fel tudom-e tüzelni annyira, hogy újraindítsam vele a SAO-t, haha. Különleges adottságom van ahhoz, hogy az erőszakosságig hergeljem az embereket, haha.

 J.: Az élet néha akadályokat gördít az útba; van egy másik zenekarom, a NOT A PRAYER, ami egy progresszív-grindcore-death metal banda, ebben vettem részt 2004. óta, de végre vannak új zenéink; nagyszerű érzés, hogy új No Alibi anyagon is dolgozhatunk  és csodálatos, hogy a No Alibi még mindig jelentőséggel bír ennyi idő elteltével is. Nem fogunk csalódást okozni!



10., Olvastam a neten (és az azóta letörölt YT csatornátokon), hogy készülőben van az új nagylemezetek, aminek a címe „The folk of brutal will” lesz. Mondanátok erről pár szót? Mikor jelenik meg? Ki fogja kiadni?

C.: Igen, a FOLK OF BRUTAL WILL remélhetőleg elkészül 2020-ban. Rá akarom dumálni Briant, hogy térjen vissza egy utolsó No Alibi album kedvéért. A lemez, akárcsak az előző három, le fog verni a lábáról mindenkit. Várjátok a váratlant! Mindig is kedveltem a kiszámíthatatlanság és a paradox líraiság érzelmi szabotázzsal párosuló táncát. Ez lesz az én mesterremekem.

J.: Annyit mondhatok a "Folk of brutal will"-ről, hogy No Alibi módra kibaszott kemény és brutális anyagot teszünk majd le az asztalra.



11., Amennyire tudom, Brian, a No Alibi eredeti énekese nem aktív már a színtéren, akárcsak az utódja. Van már arról valami nyilvános információ, hogy ki veszi át a mikrofont?

C.: Ahogy már mondtam, várjátok a váratlant. Hallottatok már a három belső világunkról? Mindannyian magunkban hordozzuk ezt a szentháromságot. Ez a legjobb válasz a kérdésedre anélkül, hogy egyértelmű feleletet adnék. Ezt a hármasságot hozzuk létre. Azt akarom, hogy az utolsó produktum olyan lenne, mintha egy felsőbb hatalom ezt az ősi hármasságot egyetlen egyesült fronttá változtatná. Az ének nagyszerű lesz és ígérem, hogy minden elvárást túlszárnyal majd.

J.: Én és Chris fogjuk megcsinálni az éneket és több természetes elemet akarunk az egész hangzásba hozni.

12., Olvastam egy régebbi interjúban, hogy terveztetek egy Richard Wagner tribute-ot a No Alibivel. Ez lesz a „The folk of brutal will”? Vagy ez egy másik ötlet volt? Hat rád a klasszikus zene is?

C.: Igen, a „Sjöfn Wulf” az. A Siegfriedet, Richard Wagner ciklusának 3. operáját csinálom meg 9 metál/hc dalban, van hozzá 88 oldalnyi szövegem. Az egész összetömörítése 9 tételbe és a nemzetközi zenei élet kulcsszereplőinek belevonása elég komoly vállalkozás. Ez egy szerelmi történet, amiben megjelenik az árulás, istenek, a gonosz érdekek hatalmi harca és szerepel benne egy rettenthetetlen hős, aki magát Wotant is eltaszítja magától, hogy felérjen a hegycsúcsra és szétzúzza a főisten tűzgyűrűjét, mindezt a Mindenség leggyönyörűbb nőjének, Brünhilde, Odin lányának a kegyeiért. Siegfried és Brünhilde egymás karjaiban önfeledten nevetnek tudván, hogy a Gyűrű visszatér a Földre. Erda istennő megállítja az emberi gonoszság okozta szenvedést.  

13., Mivel jelen voltál az amerikai HC színtér kezdeteinél, tényleg érdekelne, hogy mit jelent neked a hardcore. Mi az a hardcore? Csak egy zenei stílus vagy valami sokkal több?

C.: A hardcore az egy idea vagy egy ösztön, aminek saját sorsa van és nem hátrál meg semmitől. Az igaz hardcore olyan, mint Siegfried: maga Odin sem állhat az útjába. Nézz meg minket, vén szarokat: éppen most lettem 50 és még mindig itt vagyok! A hardcore az, amikor tudod, hogy létszámhátrányban vagy, de akkor is mész előre a tűzbe gyűlölettel telve, tudván, hogy akár meg is halhatsz a testvéreidért, de mégis eltölt a béke. Ez a hardcore!

J.: Bár én inkább a metálos iskolát követem, mindig is tiszteltem és szerettem a hardcore-t mert az nem csak egy zenei műfaj, hanem egy életstílus is.

14., Az utóbbi pár évben eléggé halottnak tűnik az amerikai színtér, legalábbis innen nézve. Valós ez az állítás? Hogy látod az amerikai WP mozgalom jelenlegi helyzetét?

C.: Messze van ez még a halottól szerintem. Ed még mindig nyomul, akárcsak Jason a 14 Sacred Words-től és mi is vissza fogunk térni, bár pokoli nehéz egy tartós felállással stabilan működő zenekart vagy csoportot fenntartani. Azt mondanám, hogy Trump győzelme kiemelte Amerikát a mélységből, ahogy a főnix is feltámadt hamvaiból. A következmény az lett, hogy sokan ébredtek rá a népből, hogy merre is húzódnak a vonalak és sok amerikai mondja már, hogy ami sok, az sok. A szabadságunkért megéri harcolni és nekünk mindannyian, nemzetiségünktől függetlenül, harcolnunk kell a szabadságunkért, a fajért és a nemzetért, folyamatosan előrenyomulva, kölcsönös tiszteletben és bajtársiasságban a szövetségeseinkkel.



15., A No Alibi mellett akadt még pár jólismert NSHC zenekar a ’90-es években, mint pl. a Blue Eyed Devils, Angry Aryans, H8machine, stb.. Az amerikai top zenekarok kapcsolatban álltak egymással? Hallgattátok egymás zenéjét?  

C.: Persze, egyek voltunk mindannyian. Sosem találkoztam Denis-szel a H8machine-ból, de talán majd a jövőben valamikor. Egyvalami különböztette meg a No Alibit a többi RAC csapattól, mégpedig az, hogy mi bárkinek felléptünk. Mondhattak akármit, mi felléptünk, így még az Amnesty Internationalnek is játszottunk, haha. Addig rémisztgettük őket, amíg ki nem húzták a dugót, mert a rajongóink megcsapkodták a zsivány koncertszervezőt és a balosokat, haha. Ez 1989-ben volt.


16., Hogy vélekedtek Trump elnökről? A balosok gyűlölik, de mi a véleménye a WP arcoknak róla? Támogatják?

C.: Minden amerikai támogatja és fel merném tenni rá a nyugdíjmegtakarításom 22%-át, hogy titokban még azok is szeretik, akik utálják. Minden idők legnagyobb amerikai elnökeként fognak rá emlékezni rá. Szeretem Trumpot. Van tőle egy exkluzív tagsági kártyám és a telefonszáma is megvan a mobilomon. New York városban, ahol eredetileg indult, ezt a Trump Toweres számát használta. Jonnak, a basszusgitárosunknak, aki dolgozott is Trumpnak a kampánya alatt, még köszönetet is mondott és kezet is ráztak. Nagyszerű időket élünk és boldog vagyok, hogy erőfeszítéseket tettünk ezért az elnökért.

J.: SZERETEM TRUMP-OT, rá szavaztam és büszkén így is fogok tenni megint; támogatom és hiszek benne, a hópihe súlyú libsik teljesen elvesztették hangyányi agyukat, amióta 2016-ban megnyerte a választásokat, élvezem minden pillanatát; mindeközben a Demokraták éppen felrobbantják a saját pártjukat, ahelyett, hogy végeznék a dolgukat, amiért fizetik őket; sírnak egy vereség miatt, visszautasítják az elfogadását. 2020-ban a választásokon még több teret fognak veszíteni és remélhetőleg szépen pofára fognak esni, haha.

17., Mivel a multikulturalizmus a mindennapok szerves része az Államokban, az oktatási rendszer demonizál mindent, aminek bármi köze van az NS-hez. Érdekes lenne megtudni, hogy mindezek ellenére hogyan lesz NS egy fehér srácból ott, hogyan keverednek bele átlag amerikaiak az NS mozgalomba.

C.: Dolgoztam pár Black Pantherrel, akiknek fogalmuk nem volt, ki is vagyok. Ők büszkék voltak arra, amik. Miért is kell akkor azoknak, akik a hagyományos értékek oldalán állnak, mint a faj, Isten és Haza, az árnyékban élniük? Szerintem Trump újra életet öntött abba a büszkeségbe, amit mi mindannyian érzünk.  Még ha ez nem is NS, ez akkor is egyesíti az ország népét az alapító atyák szellemében. El tudod képzelni, hogyha olyan vezetői lennének a hazádnak, mint Trump és fellobbantaná a hagyományos értékeket, hogy menekülnének a szocialisták és a globalisták? Minden reggel mosolyogva ébredek, tudva, hogy figyelembe vették és messzemenően érvényesítették is az érdekeinket. A cionisták továbbra is szorongatnak minket, de 50 éves koromra életemben először végre nemzeti érdekek érvényesülnek.

J.: Nálam ez úgy ment, hogy láttam mi történik a társadalomban; a 70-es, - '80-as években felnőve találkoztam a faji problémákkal az iskoláimban, így számomra egyértelmű volt a választás. Hálás vagyok, hogy ezt az utat választottam és nem fogok semmiért se bocsánatot kérni, amit mondtam, tettem vagy tenni fogok, ha hív a kötelesség.



18., Hogy tekintenek az átlagos amerikaiak a WP/NS üzenetére? Gondolod, hogy a WP zenekarok mondanivalója eléri őket?

C.: Az erőszak erőszakot szül. A mieink elleni akciókra gondolok és ezt használom az olyan számokban is, mint a Might of Rage, Turner, Boot party Buffalo style, stb.. Mondd, amikor valamelyik számunkat hallgatod, akkor az üzenete belédhatol? Inspirált arra, hogy változtass a dolgokon vagy szétzúzd a falakat a nagyobb jó érdekében? Ha igen, akkor mi megtettük a magunkét és az üzenetünkben rejlő szándék cselekvésre inspirált és kényszerített a változás érdekében. Érdeklődtél az átlagemberekről. Volt egy SS barátom, aki már elhunyt, ő azt mondta, hogy ezek az emberek halálra vannak ítélve, ők a társadalom lemmingjei, vagy -ahogyan ő nevezte őket- az „elővárosi fehér seggfejek”, akik baloldali álláspontot képviselnek és beveszik az olyan agymosott kommunista propagandát, mint a fősodratú média mocska.

J.: Mindig is hittem benn, hogy a zene kiváló módszer a mondanivaló terjesztésére, de manapság mindenkit, aki republikánus vagy konzervatív, azt nácinak vagy rasszistának bélyegzik, ezzel azt üzenve, hogy mi kemény tagadásban állunk a  valósággal szemben és ezt árasztja az a hazug ideológia is, amit a polgároknak és a fiatalságnak nyomatnak a hazug sajtón és a liberális iskolarendszeren keresztül.



19. Figyelemmel kíséred a mostani nemzetközi NS színteret? Vannak olyan NS(HC) zenekarok, amikre felhívnád a figyelmünket?

C.: Nagyon kedvelem a Brainwash-t, Terrorsphärat, Blutzeugent, YOU MUST MURDER-t, Aryan Brotherhoodot, XIV SACRED WORDS-öt, BURN DOWN-t, SPQR-t, Übermensch-et, stb.. …és persze figyeljétek majd a Sjöfn Wulfot!

20., A szokásos kérdésem: tudsz bármit a magyar mozgalomról?

C.: Nem, kérlek segíts és tanítsd vén csontjaimat, mert folyamatosan tanulok, az idő zömében persze hardcore módon, haha!

21., Látsz olyan egyéb, hagyományos értékrendű politikai mozgalmakat, amik kiállhatják az idő próbáját, hogy magasabb szintre emelje az országokban élő fajokat, megosztottság nélkül egyesítve a nagyobb jó érdekében?

C.: Igen, éppen most zajlik mindez az Államokban és Nagy-Britanniában. Ki kell seperni a hivatalokból az árulókat! Ébredj Európa! Harcolj a szabadságért!

22., Köszönjük az interjút! Ha elfelejtettünk volna valamit, itt a lehetőség, hogy elmondd nekünk!

C.: Mivel a szerencseszámom a 22, ezért hozzáadtam egy kérdést (a 21-est). Köszönöm Testvér az idődet és remélem találkozunk Magyarországon 2020-ban a 4. albumunkkal egyetemben! Légy hű magadhoz – ez a HARDCORE a maga legtisztább formájában, mely szerint ha tényleg hiszel valamiben, akkor az mindenek felett áll és a halálig tart! Legyen teljes a hatalmad az életed, szerelmed, sorsod és halálod felett! Fel a győzelemre, sorsunk nyilvánvaló rendeltetéséért a nagyobb jóért, sosem hátrálunk és soha nem adjuk fel! Acélöklünkkel szétzúzzuk a kommunista globalistákat és a cionisták irányította rendszert!

J.: Köszönet az érdeklődést irántunk és a tevékenységünk iránt; alig várjuk már, hogy új zenét vigyünk Európába és a nagyvilágba. MLLH&R14/88

***

Ezeken a linkeken tudtok Strict Ascending Ordert és No Alibit hallgatni:

https://open.spotify.com/artist/1xqDyuIcJIYaxSquc6Kr9N?si=TytNo_-fQkC0AmK1FzO6UQ&fbclid=IwAR1328loPatHZCgRp5kOtPW8tNpiLvi7r14-GVvY0_N2RKi69eFuK-amI5A

https://open.spotify.com/artist/65VEzW8rf4tduyHpuOh15m?si=k7rLqAEPQwKLOTMaP0eUqQ&fbclid=IwAR25SZjQ7TkNWL27Kv9CSGEBpBiBvV6UoXVaWw9_iwp6bBUEUFyKSd5vJGs

https://www.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_leTnLpg7a_y4KefLSM27zuvZ2ydv6APzY

https://www.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_kwLj_R23fikQQ-50bvnCEimYH2VsPLfbg

***










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése