2009. június 5., péntek

Two Minute Silence - Broken Heart Syndrome (2007)


Two Minute Silence - Broken Heart Syndrome (2007)

Nemrég bukkantam rá myspace-en egy német metalcore zenekarra a "Two Minute Silence"-re. A feltett dalok engem elsőre meggyőztek arról, hogy egy tehetséges és jó zenészekből álló bandával van dolgom, így egyből utánakerestem kicsit a zenekarnak és leszedtem a 2007-es „Broken Heart Syndrome” névre keresztelt albumukat. Ezzel kapcsolatos élményeimet szeretném most megosztani veletek. A 33 perces anyag első dala már komplex gitártémákkal és kiváló zenei összhanggal indul. Az énekhang csak fokozza a hatást és mivel tiszta énekkel is színesebbé tették a lemezt így nekem nagyon megnyerő lett. Aki kedveli a Moshpit/Brainwash NSHC kombót annak biztosan nem fog csalódást okozni ez a zenekar sem.

http://www.myspace.com/twominutesilence

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése